התלמידים ישוו בין שלושה שירי ארספואטיקה – ניב-רחל, ספר שירי-רחל, איך שיר נולד-גפן. כיצד היוצרים מתארים את תהליך הכתיבה? מהי עמדתו של היוצר ביחס לכתיבה? מה יחסו לקורא?
יחידה חמישית: סוגיות ארספואטיות

היחידה החמישית בנושא סוגיות ארספואטיות מזמנת דיון בשאלות ספרותיות כמו: מהי תכלית האומנות? מה היחס בין המציאות לאומנות? (האומנות כחיקוי, כייצוג, כבדיה), ערך האומנות מול ערך החיים. מה מקור היצירה? מהו תהליך היצירה?
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
שירת המאה ה-20 מחצית שנייה – לחיות בארץ ישראל
תוכנית הלימודים בשירת המאה ה-20 מחצית שנייה שייכת ללימודי ה-30% בלימודי הספרות
יחידה שלישית אקסטרנית: המשפחה בראי הספרות
היצירות עוסקות ביחסי הורים וילדים, אבות ובנים, אימהות ובנות, יחסים בין אחים, מצבים חריגים במשפחה וכדומה
דליה רביקוביץ
דליה רביקוביץ היא מהמשוררות הייחודיות בשירה העברית. שיריה נלמדים במסגרת לימודי הספרות בחלק של שירת המאה העשרים – מחצית שנייה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!