התלמידים ילמדו את השיר בשלושת חלקיו. לקראת השנה החדשה – האם "אין חדש תחת השמש"? מהם התוכניות שלהם לשנה החדשה? מהם ההבדלים בראייתם את העולם בשנה זו? מה שונה בין ראיית הנער, העלם, הגבר והאיש הזקן?
פתיחת שנה - חגי תשרי
חגי תשרי ופתיחת השנה הם חלק מהלמידה בכל שנה. כיצד לפתוח את הלמידה בספרות? כיצד ללמד את חגי תשרי לתלמידי החטיבה העליונה?
מים אינם יכולים לחזור בתשובה - יהודה עמיחי
לאן יחזרו? לברז? למקורות, לאדמה, לשורשים,
לענן, לים, לתוך פי?
מים אינם יכולים לחזור בתשובה.
כל מקום הוא ימיהם כקדם, מימיהם כקדם,
כל מקום התחלה וסוף, והתחלה.
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
רוני סומק
רוני סומק נמנה עם היוצרים הישראלים החשובים בשירה העברית, במחצית השנייה של המאה ה-20. מספריו: "נקמת הילד המגמגם" (2017), "כוח סוס" (2013), "אני עירקי פיג'מה",...
שירת המאה ה-20 מחצית שנייה – זהויות
תוכנית הלימודים בשירת המאה ה-20 מחצית שנייה שייכת ללימודי ה-30% בספרות
יחידה חמישית: ספרות בעקבות השואה
ביחידה החמישית נלמדות יצירות שמשתקף בהן נושא השואה בדגש על האופן ועל הכלים שבהם השפה האנושית מתמודדת עם תופעת השואה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!