בלימודי האומנות נודעת חשיבות רבה לפעילות אומנותית במרחבי למידה מחוץ לכיתה. התבוננות ביצירות אומנות מקוריות השמורות במוזאונים, בגלריות, באתרים ארכאולוגיים ובמרחבי תצוגה חלופיים מוסיפה ללמידה ממד חיוני שאי אפשר להעבירו באמצעים אחרים. המפגש הבלתי אמצעי עם יצירות אומנות וחפצים מוזאליים מעשיר את החוויה הרגשית והאסתטית. חוויה זו נובעת מהתבוננות בלתי אמצעית במרקם ובחומרים, ממפגש עם הגודל האמיתי ועם הטכניקה. בסביבת הלימוד ייפגשו התלמידים עם טקסטים ממקורות שונים: מאמרים, דברי הגות, ביקורת אומנות ומאגרי מידע מקוונים.
למידה מחוץ לכיתה: המוזיאון כמרחב להשראה
חזרה
אולי תתעניינו גם ב...
תוכניות בין-תחומיות באומנות חזותית
תוכניות וערכות לימוד למורי אומנות חזותית ביסודי המשלבות את האומנות בתחומי דעת נוספים על פי רעיונות גדולים ושאלות פוריות
בינה מלאכותית באומנות החזותית
צועדים לתוך עידן חדש בשילוב כלי בינה מלאכותית בהוראת האומנות החזותית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!