הסבר המשמעות והחשיבות של עקבות דיגיטליים באמצעות השוואה לעקבות פיזיים של בעלי חיים
המגוון הביולוגי
חזרה >- שכבת גיל: ז'-י"ב
- תחום דעת:
- שפה: עברית
- סוג פריט: מערך שיעור
- משך הזמן: בינוני
- מבוסס דגם: ארטיקלי - דגם ללמידה היברידית חוץ כיתתית
מטרות למידה:
הבניית ידע, למידה שיתופית, כישורי לומד עצמאי, חשיבה ביקורתית, פתרון בעיות בעולם האמיתי
למה משמש הכלי:
עבודה בגליון נתונים שיתופי
ארגון, איסוף ומיון מידע
שיתוף מידע חזותי
יצירת אלבום תמונות שיתופי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:

המגוון הביולוגי
תאור הפריט:
מערך חקר בלמידה ניידת בנושא המגוון הביולוגי
מיומנויות דיגיטליות:
צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית
אולי תתענינו בטעמים נוספים
פרויקטים של מדע אזרחי
מגוון פרויקטים של מדע אזרחי המזמינים השתתפות תלמידים
בן גוריון ז"ל
מערך הוראה בערבית לדוברי עברית בנושא יום השנה למותו של דוד בן גוריון ז"ל