דגם אוכמניות אגוזים - למידה מבוססת משחק

חזרה
  • שלב חינוך: קדם יסודי, יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
  • שפה: עברית
  • סוג פריט: דגם הוראה
  • משך הזמן: בינוני
מטרות למידה: טיפוח יצירתיות, פתרון בעיות בעולם האמיתי, למידה חברתית רגשית, טיפוח ערכים, למידה שיתופית
למה משמש הכלי:
משחוק
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
דגם אוכמניות אגוזים - למידה מבוססת משחק
דגם אוכמניות אגוזים - למידה מבוססת משחק
תאור הפריט:

דגם הוראה משולבת - משחק בריחה דיגיטלי

מיומנויות דיגיטליות: תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית

יחידות הוראה מתוקשבות