- גלובליציה חלק ב - השלכות תהליך הגלובליזציה
תחום דעת: גאוגרפיה - אדם וסביבה
כיתה: ז - יצר לב האדם - (טוב או רע מנעוריו?)
תחומי דעת: ספרות, סיפורי עם אומנותיים וסיפורים קצרים
כיתה: ז - מבוא למדעי כדור הארץ ולקיימות
תחומי דעת: גאוגרפיה, אדם וסביבה- כדור הארץ, מערכת השמש והיקום
כיתה: ח - המשולש הארץ ישראלי בריטים ערבים ויהודים
תחומי דעת: היסטוריה, מבית לאומי למדינה בדרך - א"י בין מלחמות
כיתות: ז-ט - סביבה וקיימות בישראל
תחומי דעת: גאוגרפיה - אדם וסביבה, סביבה וקיימות בישראל
כיתה: ט
למידה מבוססת פרויקטים
חזרה- שלב חינוך: יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: ארוך
מטרות למידה:
הבניית ידע, כישורי לומד עצמאי, טיפוח יצירתיות, למידה שיתופית, למידה בין-תחומית
למה משמש הכלי:
יצירת לוח שיתופי
עבודה בקובץ שיתופי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
google docs
google forms
google sheets
Linoit
smore
תאור הפריט:
מערך למידה מבוססת פרויקטים באקולוגיה ובחינוך סביבתי
מיומנויות דיגיטליות:
צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
מערכי שיעור
-
חקר תרבותי של חגים
מערך למידה מבוססת פרוייקטים- פיתוח שפה ויצירת תוצר המתבסס על חקר תרבותי של החגים פסח ורמדאן
למערך השיעור >