מערך בסביבת מודל משה"ח בנושא בריאות ומערכת הנשימה. הכניסה עם הזדהות אחידה של משה"ח
טביעת רגל
חזרה >- שכבת גיל: ז'-ט'
- שפה: עברית
- סוג פריט: קל לי בדיגיטלי
- משך הזמן: קצר- בינוני
מטרות למידה:
התנהלות בטוחה ברשת, חשיבה ביקורתית, טיפוח ערכים
למה משמש הכלי:
עבודה בקובץ שיתופי
שיתוף מידע
כתיבת נימוקים
הצעת רעיונות
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:

תאור הפריט:
תכנון דרכים ויצירת פוסט במודעות להשלכות לטביעת רגל דיגיטלית
מיומנויות דיגיטליות:
אבטחת מידע, פרטיות, אתיקה ומוגנות, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית, צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית
אולי תתענינו בטעמים נוספים
יום הזיכרון
פעילות מקוונת ליום הזיכרון להנצחת הנופלים
סיפור אישי בוידאו במתמטיקה
מערך הוראה מרחוק המדגים שימוש בעל אופי אישי בוידאו. המערך מדגים צילום עצמי של מורה בשיעור מתמטיקה. המורה משתמשת בסיפור ובבניית דגם כדי לקרב את התלמידים להתמודדות עם חישוב שטח