הפעילות כוללת למידה באמצעות מציאות רבודה
דגם תות בננה ללמידה מבוססת פתרון בעיות
חזרה >- שלב חינוך: חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: בינוני-ארוך
מטרות למידה:
הבניית ידע, למידה שיתופית, פתרון בעיות בעולם האמיתי, למידה בין-תחומית, למידה באמצעות דיון
למה משמש הכלי:
יצירת לוח שיתופי
סיעור מוחות
שיתוף מידע חזותי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
google drawing
google forms
padlet
tricider

תאור הפריט:
דגם הוראה דיגיטלי ללמידה משולבת המבוססת על פתרון בעיה או דילמה
מיומנויות דיגיטליות:
שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
- כוחות ותנועה
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ח - תרכובות
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ח - התאמת צמחים ובעלי חיים לסביבתם
תחומי דעת: מדע וטכנולוגיה, מדעי החיים, ביולוגיה
כיתה: ו - מאפייני חיים וצורכי קיום חיוניים
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ד
מערכי שיעור
-
בעיית העוני בישראל
מערך הוראה משולבת ללמידה מבוססת פתרון בעיות במדעי החברה, בנושא בעיית העוני בישראל
למערך השיעור >
אולי תתענינו בטעמים נוספים
חיים משותפים בערים מעורבות (1)
מערך למידה שיתופית בגאוגרפיה
דגם סברס מנטה
דגם הוראה דיגיטלי להעלאת מודעות התלמידים לסיכונים הקיימים במרחב הסייבר ופיתוח מיומנויות רלוונטיות להתמודדות עם סיכונים אלה.