- כוחות ותנועה
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ח - תרכובות
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ח - התאמת צמחים ובעלי חיים לסביבתם
תחומי דעת: מדע וטכנולוגיה, מדעי החיים, ביולוגיה
כיתה: ו - מאפייני חיים וצורכי קיום חיוניים
תחום דעת: מדע וטכנולוגיה
כיתה: ד
למידה מבוססת פתרון בעיות
חזרה- שלב חינוך: חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: בינוני-ארוך
מטרות למידה:
הבניית ידע, למידה שיתופית, פתרון בעיות בעולם האמיתי, למידה בין-תחומית, למידה באמצעות דיון
למה משמש הכלי:
יצירת לוח שיתופי
סיעור מוחות
שיתוף מידע חזותי
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:
google drawing
google forms
padlet
tricider
![למידה מבוססת פתרון בעיות](/remote.axd?http://meyda.education.gov.il/files/pop/28981/problems.jpg?anchor=center&mode=crop&width=630&height=440&rnd=133559243400000000)
תאור הפריט:
דגם הוראה דיגיטלי ללמידה משולבת המבוססת על פתרון בעיה או דילמה
מיומנויות דיגיטליות:
שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
מערכי שיעור
-
בעיית העוני בישראל
מערך הוראה משולבת ללמידה מבוססת פתרון בעיות במדעי החברה, בנושא בעיית העוני בישראל
למערך השיעור >