השלב הראשון
נגדיר יחידת פסוקים (למשל, ישעיה פרק א פסוקים א-ט).
נבקש מ-chatgpt לבחור את עשר המילים, שתלמיד נדרש להכיר כדי להבין את היחידה, ולהציע פירוש למילים אלו. נדייק את הרשימה.
השלב השני
נבקש זיהוי של ביטויים ודימויים ביחידה ושל משמעותם ותרומתם להבנת הרעיון. נדייק את התשובות.
השלב השלישי
נבקש למנות את הרעיונות העיקריים ביחידת הפסוקים. נדייק את התשובות.
לאחר מכן נבקש 3 דפי עבודה. נגדיר את מטרתו של כל אחד מהדפים:
- ברמה הבסיסית - משימות שמטרתן הבנת משמעות מילולית בסיסית. ניעזר ברשימת המילים וההסבר שלהן, שיצרנו בעזרת הבינה עם הדיוק הנדרש מן המורה.
- ברמה השנייה - משימות שמטרתן הבנת דימויים ורעיונות בסיסיים. ניעזר ברשימת הביטויים, שיצרנו בעזרת הבינה עם הדיוק הנדרש מן המורה.
- ברמה השלישית - הבנת משמעות. ניעזר ברשימה כנ"ל.