שלבי העבודה:
- כתיבת הפרומפט הראשוני שמציג את הבקשה
- כתיבת הפרומפט שמדייק את הנתונים
- דיוק נוסף של הפרומפט (החלפת כלי בגלל שינויים בכלי המקורי)
- דיוק סופי של הפרומפט
- הערכה אם התוצאות תואמות את הממצאים בשטח
הערה חשובה: קשה מאוד לשחזר מבנים שאינם מתאימים במציאות לדגמים שהבינה למדה. לדוגמה, בית כנסת מופיע כמבנה מפואר, בעוד בפועל בגמלא היה מבנה הרבה יותר צנוע מהדגם שיוצר על ידי הבינה (בית הכנסת של הבינה דומה לבזיליקה מפוארת בעוד בשטח, בגמלא, הוא לא היה כזה).
כמו כן, לעיתים ככל שמדייקים את הפרומפט הבינה פחות מדייקת את התוצאה.
ואף על פי כן, ההתמודדות עם הניסיון לשחזר את המראה מאפשר לימוד של פרטים חזותיים ולימוד של חשיבה ביקורתית על התוצאות. בהחלט אפשר לשאול את התלמידים: האם השחזור תואם את תוכנית המבנה במציאות? מה דומה ומה שונה?
השלב הראשון - כתיבת פרומפט ראשוני
צור תמונה בסגנון צילום, שתשחזר את המראה של בית הכנסת העתיק בגמלא בהתאם לממצאים הארכיאולוגיים שנמצאו באתר.
- קבלת התמונה 1
השלב השני - דיוק כתיבת הפרומפט
בית הכנסת בנוי אבני בזלת
- קבלת התמונה 2
השלב השלישי - טיוב נוסף של הפרומפט
צור תמונה בסגנון צילום מבפנים של בית הכנסת מן המאה ה-1 לספירה, בנוי אבני בזלת כהות, המושבים מסודרים מסביב, לאורך הקירות. מרכז בית הכנסת הוא במרכז המבנה.
- קבלת התמונה 3
השלב הרביעי - דיוק נוסף של הפרומפט
צור תמונה בסגנון צילום מבפנים של בית הכנסת מן המאה ה-1 לספירה, בנוי אבני בזלת כהות, המושבים מסודרים מסביב, לאורך הקירות. מרכז בית הכנסת הוא במרכז המבנה. העיטורים צנועים.
- קבלת התמונה 4
כאמור, בשלב האחרון צריך להשוות את התמונות שהתקבלו למה שידוע לנו על הממצאים בשטח.