המורה מלמד בכיתה את נושא חישובי מולים ומסות בתגובות כימיות.
במהלך ההוראה המורה פותר תרגילים, לדוגמה
בשלב הבא התלמידים יקבלו רשימת תרגילים ויעברו לתרגול אישי עם בוט.
בסיום התרגול העצמי יעברו התלמידים לתרגול בקבוצות, הפעם ייעזרו גם בלמידת עמיתים.
כותבת הפרקטיקה:
דפנה ים, מדריכה בפיקוח על הוראת הכימיה, מזכירות פדגוגית
כיתות הכימיה הן לרוב הטרוגניות וקיימת שונות רבה בין התלמידים. מטרת הפרקטיקה היא לאפשר תרגול של נושא הסטוכיומטריה בקצב המתאים לתלמיד, תוך כדי מתן משוב מיידי ומענה לשאלות הלומד. התרגול מאפשר הוראה דיפרנציאלית ומפנה זמן למורה לסייע לתלמידים הזקוקים לעזרתו.
המורה מלמד בכיתה את נושא חישובי מולים ומסות בתגובות כימיות.
במהלך ההוראה המורה פותר תרגילים, לדוגמה
בשלב הבא התלמידים יקבלו רשימת תרגילים ויעברו לתרגול אישי עם בוט.
בסיום התרגול העצמי יעברו התלמידים לתרגול בקבוצות, הפעם ייעזרו גם בלמידת עמיתים.
התלמידים יכתבו תשובות מלאות ויעלו אותן לצ'אט לבדיקה.
התלמידים ייצרו בוט בעצמם שיעזור בסוג השאלות שירצו.
יש לומר לתלמידים שלפעמים תשובות הבוט אינן מדויקות, ושעליהם לעבוד בצורה ביקורתית.
זו דוגמה להודעה שתלמידה שלחה אליי לאחר העבודה עם הבוט: "הנושא ברור יותר עכשיו, הבוט ממש עזר להבין יותר".
פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.