בניית תוכנית עבודה עם תומכים בעבודתם עם תלמידים


על מנת למקסם וליעל את עבודת התומכים עם תלמידים להלן מספר רכיבים שיש לתת עליהם את הדעת:

בניית תוכנית עבודה

רכיב

  • מיפוי תלמידים בתחומי הליבה כבסיס לבניית תוכניות התערבות

מרכיב מרכזי

  • בבית הספר מתבצעים תהליכי מיפוי של ידע, מיומנויות והישגי התלמידים, מהם נגזר מענה מותאם לכל תלמיד בהתאם להתקדמותו. המיפוי הנו כלי לבניית תוכנית התערבות המהווה בסיס לשיח מקצועי עם עולמות תומכי חינוך והוראה
  • הגדרת מדדי תוצאה לעבודה עם תלמידים בתחומי הליבה בדגש על מגמות שיפור (עלייה ב10% מציון המיפוי)
  • בביה"ס קימים צמתי הערכה לבחינת ההתקדמות של היחידים/ הקבוצות בתחומים הלימודיים, הרגשיים והחברתיים- נקודות העצירה לצרכי הערכה מהווים צומת משמעותית לשיח עם תומכי חינוך והוראה
  • סדירות ארגונית לישיבות משותפות עם תומכי החינוך וההוראה , כמענה לגוון דרכי ההוראה עם קב' ההתערבות
  • בביה"ס קיימת סדירות ארגונית לישיבות תכנון עם תומכי חינוך והוראה בדגש על מענה בהיבט של מרחב זמן ולומדים
  • בחירת המענים המיטביים לקב' ההתערבות בלמידה היברידית
  • בביה"ס קיימת גמישות וציוות בהלימה לצורכי התומך בלמידה מקרוב ובאופן היברידי
  • העצמת תחושת השייכות והמסוגלות של התומכים
  • - תומכי חינוך והוראה משולבים בארועים החברתיים של צוות ההוראה בביה"ס
    - בביה"ס קיים לוח אירועים סדור המהווה הוקרה לתומכים ברמת הכיתה/ השכבה/ ביה"ס והקהילה

אולי תתעניינו גם ב...

הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!