הכלה בחינוך היסודי
מודל הקשת - מארז ידע וכלים להוראה בכיתה הטרוגנית
- לראות את כל הקשת - מארז ידע וכלים לקידום תהליכי הוראה ולמידה מותאמי פרט בכיתה ההטרוגנית
- לראות את כל הקשת - מפת ידע
חזרה לראש הדף
מאגר חומרים, כלים וידע בתחום ההכלה
- איגרת מספר 1 - תפקיד רכז ההכלה עברית | ערבית
- איגרת מספר 2 - הוראה חכמה
- איגרת מספר 3 - פסיכופדגוגיה עברית | ערבית
- איגרת מספר 4 - מודל משכית עברית | ערבית
- איגרת מספר 5 - הדרך החדשה
- איגרת מספר 6 - תלמידים מחוננים ומצטיינים עברית | ערבית
- איגרת מספר 7 - למידה משמעותית
- איגרת מספר 8 - לקויות למידה
- איגרת מספר 9 - עולים
- איגרת מספר 10 - ילדים בסיכון
- איגרת מספר 11 - מגדר
- איגרת מספר 12 - תכנון פדגוגי ועקרונות להוראה מתקנת
- איגרת מספר 13 - הוראה מותאמת פרט בכיתה ההטרוגנית
- איגרת מספר 14 - ממיפוי לתוכנית עבודה (גשר הממים)
- איגרת מספר 15 - מרחב פיזיטלי מותאם עיצוב אוניברסלי
- איגרת מספר 16 - מודל הקשת
- עלון 1 - פסיכופדגוגיה עברית | ערבית
- עלון 2 - הוראה בכיתה הטרוגנית עברית | ערבית
- עלון 3 - עיצוב אוניברסלי ללמידה עברית | ערבית
- עלון 4 - עבודה בצוות רב מקצועי עברית | ערבית
- עלון 5 - הערכת תהליכים וסטנדרטים - הכלה בית ספרית עברית | ערבית
- עלון 6 - למידה מהצלחות עברית | ערבית
- עלון 7 - מוח, למידה ומה שביניהם עברית | ערבית
- עלון 8 - מוטיבציה ללמידה עברית | ערבית
- עלון 9 - ניווט כיתה עברית | ערבית
- עלון 10 - איתור צרכים בבית הספר
- עלון 11 - סוגיות בהדרכה בהכלה
- עלון 12 - הגישה הסלוטוגנית
- עלון 13 - עיצוב סביבת למידה
- עלון 14- טכנולוגיה מסייעת
- עלון 15 - הערכה לשם למידה
- עלון 16 - שאילת שאלות
חזרה לראש הדף
רכזי ורכזות הכלה - הגדרת תפקיד
- מסמך פתיחה - הגדרת תפקיד רכז ההשתלבות ממהות למשמעות
- מסמך 1 - לקראת פגישה ראשונה עם מנהל בית הספר
- מסמך 2 - טופס מלווה פגישה ראשונה עם מנהל בית הספר
- מסמך 3 - תוכנית עבודה שנתית של רכז ההכלה
- מסמך 4 - לוח גאנט לעבודת רכז ההכלה
- מסמך 5 - מפגש עם צוות היוועצות
- מסמך 6 - טופס תיעוד חודשי
- מסמך 7 - ממיפוי לתוכנית עבודה כיתתית
- מסמך 8 - ממיפוי לתוכנית עבודה אישית
- מסמך 9 - ארגז כלים לרכז הכלה
- מסמך 10 - מה אני מביא איתי לתפקיד
- מסמך 11 - טופס לרפלקציה אישית
- מסמך 12 - לקראת פגישת סוף שנה עם מנהל בית הספר
- מסמך 13 - פגישת מסכמת עם מנהל בית הספר
- מספר 14 - יעדים בית ספריים - תוכנית עבודה בית ספרית
- מספר 15 - איתור תלמידים במיקוד