דלג אל

כמה ילדים יכולים לשבת על ספסלי הגן?

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, ידע עולם
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: מושגים כמותיים

אודות הפעילות

חשוב שהעיסוק בפתרון בעיות ייבנה על בסיס בעיות אמיתיות המתעוררות בגן. הדוגמה הבאה מציגה עיסוק בפתרון בעיות תוך התארגנות לקראת הצגה בגן.

אולי תתעניינו גם ב...

בורחים מהמסיבה – חגיגה מחוץ לקופסה
הסרטון עוסק בקידום קהילתיות, תקשורת שיתופית עם הורים ורצף למידה גן-בית, ומציג משחק משותף של קהילת הגן וצוות הגן בסביבה הקרובה של הגן עם טלפון נייד ביד
פעילות מוזיקלית בהשראת החורף של ויוולדי
בסרטון נצפה בילדי גן אגוז בצור משה פועלים בעקבות האזנה לפרק הראשון ביצירה של ויוולדי "ארבע עונות השנה"
מצעד הספרים - ילדים בוחרים ספר אהוב
הגננת טלי בוקסדורף בשיח עם ילדים סביב בחירת ספר אהוב במטרה לטפח את העדפותיהם, ואת טעמם האישי. הפעילות נעשתה במסגרת התכנית "מצעד הספרים" על שם מרים רות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.