דלג אל

כמה ילדים יכולים לשבת על ספסלי הגן?

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות, ידע עולם
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: מושגים כמותיים

אודות הפעילות

חשוב שהעיסוק בפתרון בעיות ייבנה על בסיס בעיות אמיתיות המתעוררות בגן. הדוגמה הבאה מציגה עיסוק בפתרון בעיות תוך התארגנות לקראת הצגה בגן.

אולי תתעניינו גם ב...

פרחי בר בשדה עירוני ובשטח הגן
טיול במרחב פרחי בר בקרבת הגן ובחצר הגן תוך מיקוד בפעילות חופשית ובאינטראקציה חברתית
מתכננים את השבוע בעזרת יומן
ילדי גן רימון בירושלים משוחחים על הצורך בשימוש ביומן, מכירים את מבנהו, מבחינים בין אירועים קבועים וחד פעמיים, ואף מכינים לעצמם יומן שבועי
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.