דלג אל

دمج التّربية البدنيّة في اللّقاءات في بستان المحبّة

مجمّع الموادّ التعليميّة

مميّزات

الروضة المستقبلية:
مُبادرة وإنتاجيّة״Œ التّعبير الشّخصي״Œ معرفة في مواضيع النّوا ة״Œ معرفة مُتعدِّدة المجالا ت״Œ مهارات إدراكيّة״Œ مهارات ذاتيّة״Œ مهارات شخصية
بيئات تعلّميّة:
داخل روضه
أعياد ومناسبات على مدار السنة:
طوال العا م

مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:

  1. : دمج الحركة في البيئة الماديّة والاجتماعيّة״Œ تربية حَرَكيّة

אודות הפעילות

نشاهد في هذا الفيلم كيف تعمل المربِّية على دمج ألعاب حركيَّة في لقاء الصَّباح بشكلٍ يوميّ، ودمج أنشطة تساعد الطفل على تطوير قدراته الحركيَّة، والاجتماعيَّة، والمعرفيَّة.

يمكن أن يهمّك أيضًا

מדע ומתמטיקה מה? כיצד? איך? מתי?
סביבות חיים שונות בגן ומחוצה לו מזמנות עיסוק משמעותי במדעים, בטכנולוגיה ובמתמטיקה. יחד נבחן סביבות וכלים רלוונטיים מרחיבי יכולת
אוגדן צמצום פערים בשפה ואוריינות
האוגדן עוסק במושגים מתוך תוכנית הלימודים בשפה ואוריינות. אפשר למצוא בו הצעות לגננת לפעילויות במרחב הגן והמלצות לפעילויות בבית. עוד הוא מציע הרחבה והדגמה בעזר...
שיח ופעילות לציור "נערה עם פרח"
בעלון המלצה להתבוננות ושיח עם ילדי הגן מול יצירת האומנות "נערה עם פרח" של הצייר שמואל שלזינגר ופעילויות למשחקים יצירתיים בהשראת הציור
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.