דלג אל

הצהרת נגישות

פעילות במליאה ומעבר פעיל לחצר

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית, חינוך לתנועה, חינוך לשלומות

אודות הפעילות

הגננת אליה מדגימה שילוב יצירתי בין שני תחומי דעת: המתמטיקה והחינוך הגופני, בעת המעבר מפעילות מליאה לחצר הגן. בסרטון ניתן לצפות בילדים המבצעים את המעבר תוך שהם מתקדמים ונעים על גבי מסלול המורכב מקווים ישרים, שבורים ועקומים.
הם עושים זאת בדרכים יצירתיות ומגוונות ואף מגלים את אפשרויות התנועה בהתאם לתכונות המסלול.

הגננת אליה וייס מגן ניצן שבצור יצחק, תכננה מגוון פעילויות וסביבות למידה המשלבות באופן טבעי ומעניין בין שני תחומי הדעת: גיאומטריה וחינוך גופני. הפעילויות מתמקדות במושגים: קו ישר, קו שבור וקו עקום ובנושאים: מסלולים במרחב ושיכלול תנועות בסיסיות. בסרטים ישנה התייחסות לסביבות העבודה השונות שהגן מציע (פעילויות בתוך הגן, פעילויות בחצר ופעילות בקרבת הגן), לגודל קבוצה (פעילויות במליאה פעילויות בקבוצה קטנה) ולפעילויות משחק (משחק מונחה, משחק עצמאי, משחק תנועתי, משחק למידה וסביבות משחק).

אולי תתעניינו גם ב...

מה עושים כשכועסים
מה עושים כשכועסים? בסרט זה תוכלו לצפות במגוון דרכים יצירתיות ומקובלות להתמודדות עם קונפליקטים וכעסים ותגלו כיצד השיח הרגשי יכול להיות מיושם בגן הלכה למעשה
القصَّة الشعبيَّة: مسار تعلّم. سرد قصّة الملك الحكيم ومن ثم تمثيلها- بستان المرح.
أطفالُ بستان المرح يبادرون إلى تمثيل القصَّة الشعبيَّة "حكاية الملك الحكيم" وعرضها أمام جمهور الأطفال، وطاقم العاملين في البستان.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.