דלג אל

מדע ומתמטיקה מה? כיצד? איך? מתי?

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
קהילתיות, יזמות ויצרנות, ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: מושג המספר

אודות הפעילות

סביבות חיים שונות בגן ומחוצה לו מזמנות עיסוק משמעותי במדעים, בטכנולוגיה ובמתמטיקה. יחד נבחן סביבות וכלים רלוונטיים מרחיבי יכולת. נבדוק את מגוון הקשרים בין הפנים והחוץ ונתייחס לעיקרון מדעי המאחד כמה תופעות. נבחן את היכולת שלנו, המחנכים, להשפיע על העמקה והרחבה של העיסוק בנושאים השונים.

אולי תתעניינו גם ב...

חצר גרוטאות
בסרטון, שצולם בגן ורד בקיבוץ אפק, נראה את ילדי הגן מתכננים, בונים ומשחקים במרחב המאפשר תנועה מרבית. תוך כדי המשחק בחצר הגרוטאות הם משכללים את כישוריהם החברתי...
פעילות תנועה עם עיתונים
שכלול התנועה במרחב ואיזון הגוף באמצעות פעילות עם עיתון
שיח ופעילות לציור "מטע-פרדס"
בעלון המלצה להתבוננות ושיח עם ילדי הגן מול יצירת האומנות "מטע-פרדס" של האומן מרסל ינקו רובין ופעילויות למשחקים יצירתיים בהשראת הציור.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.