מדע ומתמטיקה מה? כיצד? איך? מתי?
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- קהילתיות, יזמות ויצרנות, ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע מתחומי הליבה, ידע בין תחומי, ידע תהליכי, ידע עולם, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
סביבות חיים שונות בגן ומחוצה לו מזמנות עיסוק משמעותי במדעים, בטכנולוגיה ובמתמטיקה. יחד נבחן סביבות וכלים רלוונטיים מרחיבי יכולת. נבדוק את מגוון הקשרים בין הפנים והחוץ ונתייחס לעיקרון מדעי המאחד כמה תופעות. נבחן את היכולת שלנו, המחנכים, להשפיע על העמקה והרחבה של העיסוק בנושאים השונים.
אולי תתעניינו גם ב...
לראות אומנות – ביטוי אישי בגן העתידי
העֶרכה "לראות אומנות" נועדה למפגשים של ילדי הגן עם אומנות במסגרת תוכנית העבודה בתחום הליבה. באמצעותה ייחשפו הילדים ליצירות אומנות ישראליות מהמאה ה-20 ולעבודו...
أين هي الزاوية?
أطفال البستان يستكشفون الزاوية من خلال أجسادهم عبر نشاط حركيّ وحسّي ممتع.
الحرْش يَتَحدَّث
الحرْش يَتَحدَّثالفلم القًصير يَتطرق إلى تَطويرُ الْمَعْرِفَةِ، الْقِيَمِ، وَالْمَهاراتِ بِواسِطَةِ التَّعْليمِ الْمُدْمَجِ الرَّقمِيِّ
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!