דלג אל

הצהרת נגישות

שילוב תנועה בסדר היום בגן

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ביטוי אישי, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות
סביבות למידה:
כל הגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית, חינוך לתנועה

אודות הפעילות

בגן אשחר בתל אביב נבנה מוקד תנועה במסדרון המוביל אל הגן, בו מתאפשרת פעילות תנועתית מגוונת - מזדמנת או יזומה ומתווכת - במשך כל היום.
בתחילת היום עוברים הילדים במסלולי תנועה עם הוריהם, במהלך היום מתרחשות בו פעילות קבוצתית מונחית על ידי הגננת, פעילות קבוצתית מונחית על ידי ילדים ופעילות אישית.
כל פעילות שמה דגש על התנסות תנועתית, עידוד תחושת יכולת וביסוס הערכה עצמית ליכולת התנועה.

אולי תתעניינו גם ב...

איזון בין מרחבי רוגע ומרחבי פעילות בגן
בסרטון אפשר לראות ילדים שוהים בסביבה חינוכית שהיא תוצר משותף שלהם ושל הצוות החינוכי, סביבה המשלבת בין מרחבי רוגע ומרחבי פעילות בגן
תוכנית לימודים – מדע וטכנולוגיה לגיל הרך
תוכנית הלימודים במדע ובטכנולוגיה לגיל הרך היא חוליה נוספת בשרשרת הפעולות שמשרד החינוך יוזם כדי לבסס ולחזק את העיסוק בנושאים אלו בגני הילדים.
השמיים הם רק ההתחלה
לחלום, להעז, להצליח – השמים הם רק ההתחלה!לפניכם מסגרת פעילות בנושא מדע, טכנולוגיה וחלל בגני הילדים המזמנת עיסוק בחלל בגן ילדים.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.