דלג אל

דברים שרואים מכאן לא רואים משם

למאגר חומרי ההוראה

מאפיינים

הגן העתידי:
ידע מתחומי הליבה, למידה במרחבי חיים, ידע עולם
סביבות למידה:
מחוץ לגן
מעגל השנה:
כל השנה

תחומי דעת ונושאים מרכזיים:

  1. מתמטיקה: תחושה מרחבית וגיאומטריה

אודות הפעילות

בסיור בגבעה הסמוכה לגן, ילדי גן ארז בירושלים מתבוננים בבניינים ובעצים הסובבים את הגבעה. הם בוחנים כיצד המרחק משפיע על תפיסת הגודל ואיך נראים הבניינים או העצים מנקודות מבט שונות. הילדים גם מתייחסים לנקודת המבט של חברים מהגן המתבוננים בהם ממרומי בניין גבוה. השיחה על כך במהלך הטיול הופכת את הידע הבלתי מפורש שלהם לידע מפורש.

אולי תתעניינו גם ב...

"مش إلي"!
نشاط درامي- حركي يمنح شرعية لصعوبة بعض الأطفال في تقبّل شكلهم، ويساعدهم في التعايش معه.
כמה ילדים יכולים לשבת על ספסלי הגן?
העיסוק בפתרון בעיות חשוב שייבנה על בסיס בעיות אמיתיות המתעוררות בגן. לדוגמה, בגן בירושלים החלה התארגנות לקראת הצגה.
מקימים ביתן מקרטוני חלב
מחלוקת בין ילדי גן פטל בחולון על מרחב פעילות בגן הובילה לתהליך של הקמת ביתן נוסף שייתן מענה לבעיה שעלתה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.