דלג אל

عندما أشعر بالخوف

مجمّع الموادّ التعليميّة

مميّزات

الروضة المستقبلية:
مهارات إدراكيّة، مهارات ذاتيّة، مهارات شخصية، التّعبير الشّخصي
بيئات تعلّميّة:
كل الروضة، خارج الرّوضة
أعياد ومناسبات على مدار السنة:
طوال العا م

مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:

  1. اللغة والتّنوُّر اللغو ي: التّربية للإقبال على الكُتُب

يمكن أن يهمّك أيضًا

הומור בספרות ילדים – הצצה לתא המשפחתי
מה מצחיק ילדים? ד"ר לאה זוכמן טוענת כי המפגש בין הצפוי למפתיע המתבטא לעיתים בהיפוך תפקידים בין הורה לילד מצחיק ילדים. בדוגמאות שהיא מביאה מתוך הספרות, ההורה ...
איזון בין מרחבי רוגע ומרחבי פעילות בגן
בסרטון אפשר לראות ילדים שוהים בסביבה חינוכית שהיא תוצר משותף שלהם ושל הצוות החינוכי, סביבה המשלבת בין מרחבי רוגע ומרחבי פעילות בגן
עקרונות למפגש חוזר עם ספר
בסרטון זה נצפה ב ד"ר צביה ולדן, בלשנית התפתחותית, משוחחת עם מדריכות על עקרונות למפגש חוזר עם ספר. בשיחה מתיחסת ד"ר ולדן לשיח עם ילדים סביב הספר "המלחמה האדיר...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.