להקשיב ולנהל שיח מכבד גם במצבי קונפליקט
חזרה
מיומנות:
התנהלות חברתית
|
יכולת ליבה:
ניהול קונפליקטים (Conflict Management)
*ניתן לצפות בתכנים נוספים בלחיצה על העיגולים
פעולות נוספות
-
ניהול קונפליקטים (Conflict Management)
- לשמור על גישה חיובית ולהימנע מהתנהגות הגנתית ופוגענית (כגון קפיצה למסקנות וקטיעת דברים של האחר) לצפייה
- להביע ולקבל מצבים של חוסר הסכמה ולדעת להתמודד עימם לצפייה
- למצוא פתרונות מיטביים בשיתוף פעולה ובהסכמה – להבין את הרצונות ואת האינטרסים של כל הצדדים, לראות את מלוא התמונה, לחתור לתוצאות חיוביות ולהיות נכונים לפשרות בעיקר בסוגיות חשובות פחות לצפייה