ל"ג בעומר בספרות

קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ - לוין קיפניס
קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ,
דִּגְלֵנוּ רָם בַּיָּד.
לַיַּעַר חֲבִיבֵנוּ
נֵלֵךְ גָּדוֹל וָקָט.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
קַשְׁתֵּנוּ חִישׁ נִמְשֹׁכָה,
נִזְרֹק לְמַעְלָה חֵץ;
שֻׁלְחָן יָפֶה נַעֲרֹכָה
בַּדֶּשֶׁא תַּחַת עֵץ.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
תֹּאכַל צִפּוֹר אִתָּנוּ,
יִשְׁתֶּה גַּם פֶּרַח חֵן;
חַג לַ"ג בָּעֹמֶר לָנוּ,
שִׂמְחָה לְבַת וּלְבֵן.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
כתיבה ארוכת טווח, חינוך לשוני
חטיבת לימודים זו עוסקת בכתיבה ארוכת טווח, בהדגשת הבחינה התהליכית שבכתיבה
קוראים ומבינים סיפור, חינוך לשוני
בחטיבה זו יחידות לימוד הממוקדות בסוגת הסיפור, שבה מאורגנים אירועים ואנשים במרחב ובזמן מנקודת מבט נתונה. הדגש בפעילויות הוא על הבנת הנקרא, ברמות הבנה שונות
ייחודו של יוצר, ספרות
רשימת היוצרים ביחידה "ייחודו של יוצר" על פי תוכנית הלימודים החדשה בספרות
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!