ל"ג בעומר בספרות
קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ - לוין קיפניס
קַשְׁתֵּנוּ עַל שִׁכְמֵנוּ,
דִּגְלֵנוּ רָם בַּיָּד.
לַיַּעַר חֲבִיבֵנוּ
נֵלֵךְ גָּדוֹל וָקָט.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
קַשְׁתֵּנוּ חִישׁ נִמְשֹׁכָה,
נִזְרֹק לְמַעְלָה חֵץ;
שֻׁלְחָן יָפֶה נַעֲרֹכָה
בַּדֶּשֶׁא תַּחַת עֵץ.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
תֹּאכַל צִפּוֹר אִתָּנוּ,
יִשְׁתֶּה גַּם פֶּרַח חֵן;
חַג לַ"ג בָּעֹמֶר לָנוּ,
שִׂמְחָה לְבַת וּלְבֵן.
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
הַיּוֹם לַ"ג בָּעֹמֶר!
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
סרטונים
אולי תתעניינו גם ב...
הפועל בשפה העברית, חינוך לשוני
העיסוק בפועל ביחידה מתייחס הן להיבטים דקדוקיים כגון זמנים הן להיבטים לקסיקליים הקשורים לאוצר מילים
בעיה ופתרון – מבנה של טקסט, חינוך לשוני
ידע על מבנה השיח מאפשר לנו להבין טקסט ולכתוב טקסט. המודעות לידע זה עולה ככל שאנחנו לומדים ומתפתחים. ביחידה זו נתמקד בארגון של הצגת בעיה ובהצעת דרכים לפתרונה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!