שפע של מילים, חינוך לשוני
"חשוב להבין שדלות לשון איננה בעיה אסתטית, כשם שלשון עשירה איננה סתם לבוש להתנאות בו.
לשון היא הכלי שדרכו אנחנו חווים את המציאות ובונים מציאות. ולשון היא גם הגשר שלנו אל נפש הזולת...זכינו ואנחנו חיים בעברית.
זכינו ולרשותנו עומד עושר עצום של 3,000 שנה. זכינו בעושר, ואין צידוק לכך שילדינו יגדלו בדלות" (גיל הר אבן).
שיוך לכיתות ונושאים מרכזיים בתוכנית הלימודים
- כיתה
- נושא מרכזי
- {{m.label}}{{$last ? '' : ', '}}
אולי תתעניינו גם ב...
פסק זמן למחשבה – רגע לפני קבלת התעודה, ספרות
זמן קבלת התעודה הוא גם זמן למחשבה ולהתבוננות פנימית. הפעילויות נועדו לעורר השראה לגדילה ולצמיחה אישית בעקבות קבלת התעודה
שלום כיתה א בחינוך הלשוני
פעילויות בתחום השפה הדבורה, הבנת הנשמע והבעה בעל פה, המיועדות לתלמידי כיתות א' בשבוע הראשון בבית הספר.
בעיה ופתרון – מבנה של טקסט, חינוך לשוני
ידע על מבנה השיח מאפשר לנו להבין טקסט ולכתוב טקסט. המודעות לידע זה עולה ככל שאנחנו לומדים ומתפתחים. ביחידה זו נתמקד בארגון של הצגת בעיה ובהצעת דרכים לפתרונה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!