מערך הוראה משולבת בערבית לדוברי עברית בנושא כאן ואחיותיה
טביעת רגל
חזרה >- שכבת גיל: ג'-ו'
- שפה: עברית
- סוג פריט: קל לי בדיגיטלי
- משך הזמן: בינוני- קצר
מטרות למידה:
התנהלות בטוחה ברשת, למידה שיתופית, טיפוח יצירתיות, פתרון בעיות בעולם האמיתי, חשיבה ביקורתית
למה משמש הכלי:
עבודה בקובץ שיתופי
שיתוף מידע
כתיבת נימוקים
הצעת רעיונות
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה:

תאור הפריט:
תכנון דרכים ליצירת טביעת רגל דיגיטלית אחראית
מיומנויות דיגיטליות:
צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, אבטחת מידע, פרטיות, אתיקה ומוגנות, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית
אולי תתענינו בטעמים נוספים
בחירות בכיתה
דיון מקוון בכלי דיגיטלי הכולל הצבעה
הזנה
מערך בסביבת מודל משה"ח בנושא בריאות ומערכת הנשימה. הכניסה עם הזדהות אחידה של משה"ח