תהליך העיצוב

חזרה
  • שלב חינוך: חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
  • שפה: עברית
  • סוג פריט: דגם הוראה
  • משך הזמן: ארוך
מטרות למידה: מיומנויות חקר, למידה שיתופית, כישורי לומד עצמאי, פתרון בעיות בעולם האמיתי
למה משמש הכלי:
עבודה בקובץ שיתופי
איסוף ומיון מידע
שרטוט ופעולות גרפיות מסוגים שונים
הצגת שאלות לדיון והזמנת תלמידים להשתתף בו
כלים דיגיטליים בהם השתמשנו בפריט זה: סל''ב
תאור הפריט:

דגם הוראה מרחוק בנושא תכנון פתרון טכנולוגי

מיומנויות דיגיטליות: צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, שיתופיות בסביבה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית, אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית

מערכי שיעור