الهدف زيادة الوعي لدى التّلاميذ بخصوص الأخطار الكامنة في وسط السّايبر، ومن ثمّ تطوير مهارات مناسبة لمواجهة هذه الأخطار وحماية أنفسهم ّ من التهديدات على الإنترنت، بما في ذلك التنمر وعمليات الاحتيال. يشمل الموديل مخطّطات دروس للطّبقات التّالية: الابتدائيّة، الإعداديّة والثّانويّة. دروس (قسم منهم مبنيّ على بيئة السّايبر وقسم على النّموذج).
דגם אגס פירות יער - למידה משולבת מבוססת הדמיות
חזרה >- שלב חינוך: חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: קצר-בינוני
מטרות למידה:
הבניית ידע, כישורי לומד עצמאי, למידה באמצעות דיון, למידה חברתית רגשית
למה משמש הכלי:
יצירת טפסים לאיסוף מידע
יצירת בחנים עם ציון ומשוב

דגם אגס פירות יער - למידה משולבת מבוססת הדמיות
תאור הפריט:
דגם ללמידה משולבת מבוססת הדמיות
מיומנויות דיגיטליות:
אוריינות מידע בסביבה דיגיטלית, צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית, תפעול ופתרון בעיות במדיה דיגיטלית
יחידות הוראה מתוקשבות
- השפעת שינוי האקלים על הטבע ועל החברה
תחומי דעת: מבוא למדעים, מדעי הסביבה
כיתה: י - אקלים ישראל
תחומי דעת: גיאוגרפיה - אדם וסביבה, אקלים ומזג האוויר
כיתה: ט
מערכי שיעור
-
-
-
עקרונות באבולוציה
היחידה מדגימה שימוש בהדמיה וסימולציה מתוקשבת ללימוד עקרונות באבולוציה
למערך השיעור > -
תזונה, פעילות גופנית ובריאות הלב
היחידה מדגימה שימוש בהדמיה כדי לחקור את ההשפעה של תזונה ופעילות גופנית על מבנה הגוף ועל בריאות הלב לטווח ארוך
למערך השיעור >
אולי תתענינו בטעמים נוספים
فوضى الوقت عند الشباب
تخطيط لبناء المعرفة لنموذج شوكو فانيل في اللغة العربيّة
מגוון המינים
מערך לפיענוח מידע חזותי במדעי הסביבה, באמצעות תרשים נתונים בגיליון נתונים - Google sheet