מערך למידה מבוססת פרויקטים באקולוגיה ובחינוך סביבתי
דגם סברס מנטה
חזרה >- שלב חינוך: יסודי, חטיבת ביניים, חטיבה עליונה
- שפה: עברית
- סוג פריט: דגם הוראה
- משך הזמן: בינוני-ארוך

דגם הוראה דיגיטלי להעלאת מודעות התלמידים לסיכונים הקיימים במרחב הסייבר ופיתוח מיומנויות רלוונטיות להתמודדות עם סיכונים אלה.
יחידות הוראה מתוקשבות
- אחריות אישית וחברתית - יחידה רב תחומית
תחומי דעת: גיאוגרפיה - אדם וסביבה (ט) אזרחות (ט), תנ"ך ממלכתי (ט), היסטוריה חמ"ד (ח)
כיתות: ח-ט - הרצאה פרזנטציה - הצגת דברים בפני קהל
תחומי דעת: עברית - הבנה, הבעת ולשון, עברית - הבעה בע"פ
כיתות: ז-ח - חיסון
תחום דעת: מבוא למדעים, ביולוגיה - גוף האדם בדגש הומיאוסטזיס
כיתה: י - סטורי זה כל הסיפור
תחומי דעת: עברית בחינוך הערבי - הבנת הנשמע, הבעה בע"פ
כיתה: י
מערכי שיעור
-
מוגנות בסייבר
מערך שיעור לגיבוש רעיונות למיזם חברתי שמטרתו הגברת המודעות לנושא מוגנות בסייבר במרחב האישי. שימוש בכלי הדיגיטלי Google Sites להכנת אתר לתיאור, לפרסום ולשיווק המיזם החברתי.
מוגנות בסייבר > -
שימוש בטלפונים חכמים
מערך שיעור הגברת המודעות לנושא מוגנות בסייבר במרחב האישי התלמידים מכינים קמפיין הסברה (עלון דיגיטלי) להגברת המודעות לכללי הזהירות בזיקה לסיכונים הגלומים בפעולותיהם.
שימוש בטלפונים חכמים > -
סיסמאות
מערך שיעור לפיתוח מודעות התלמידים לכללים האמורים להנחות יצירת סיסמאות חזקות ובטוחות
סיסמאות (1) > -
טביעות רגל דיגיטליות
מערך שיעור להעלאת מודעות התלמידים ליצירת טביעת רגל דיגיטלית אחראית
טביעת רגל דיגיטלית >
אולי תתענינו בטעמים נוספים
في هذه الفعالية سنحاول أتباع طريقة مختلفة تساعدنا على إنشاء كلمة مرور قوية من السهل علينا تذكرها ولكن يصعب على الآخرين تخمينها. "جُملة مرور" تعتمد على اختيار ثلاث كلمات عشوائية. إنشاء كلمة مرور بهذه الطريقة يتيح اختيار يعتمد على الخيال واللعب، وهذه الطريقة مناسبة للطلاب.