מתן מענה מותאם אישית לכל תלמיד/ה כולל איתור חוזקות וקשיים כדי לזהות אתגרים והזדמנויות להצלחה, לצד מתן לגיטימציה לטעות ולהיכשל באווירה תומכת ולא-שיפוטית. שאיפה זו למתן מענה מותאם אישית מקבלת משנה חשיבות כאשר מדובר בשילוב ובהכלה של תלמידים עם צרכים מיוחדים, עולים, ילדים ונוער בסיכון ותלמידים מתרבויות שונות.
מענה מותאם אישית
איך נעזור לתלמידינו לגבש תוכנית יעדים אישית בעזרת שיחות ליווי, משוב דיאלוגי ועוד כלים שיתמכו בהם בדרך להצלחה
כובע קסמים, שמש יכולות ועוד – כך נעזור לתלמידים להיות מודעים לחוזקות ולכישורים שלהם
איך נעניק יותר בחירה בלי ללכת לאיבוד? מהלך לימודי הכולל בחירה מאפשר לתלמידים להפעיל שיקול דעת, לבחון חלופות ולהתנסות בבחירה מושכלת
מה הלו"ז?! הכול מדברים על החשיבות הרבה של ניהול זמן עצמאי על ידי התלמידים. אבל מה זה אומר בעצם? ואיך לומדים לעשות את זה נכון?
איך נהפוך את השיחה האישית מכלי לפתרון בעיות נקודתיות להזדמנות לחיזוק התלמיד/ה ולהעמקת הקשר מורה-תלמיד/ה?
לא על הוואטסאפ לבדו! איך נדע מהם ערוצי התקשורת המוצלחים ביותר לניהול השיח בינינו לבין התלמידים
במרחב למידה דיגיטלי ניתן לשלב הנחיות המותאמות לרמות שונות של משימות ללמידה עצמאית, וכן לגוון בסוגי הכלים הדיגיטליים ובסוגי הפעילויות המוצעות בהתאם לצרכים השונים של הלומדים.
שפת האימון מציבה את הסמכות על חיינו ועל גורלנו בידיים שלנו. התנסות בשפת האימון יכולה להוביל ילדים וילדות לפיתוח מנגנונים חזקים של מודעות ומסוגלות, שכן היא מספקת כלים להעמקת הדיבור הפנימי שכל אדם זקוק לו לשם הכוונה עצמית
שילוב קורסים מקוונים פתוחים מרובי משתתפים (MOOCs) במהלך הלמידה, היא הזדמנות מצוינת לארגון מסגרת לימודית כיתתית גמישה, המספקת מענה מותאם אישית לתלמידים שונים בשגרה ובלמידה מרחוק
לעזור לתלמידות ותלמידים להבין שהם יכולים להצליח בעתיד באמצעות חוזקותיהם המיוחדות, לעורר אצלם תחושת גילוי עצמי ומסוגלות, לתת להם אומץ לחלום - וגם להקנות להם מיומנויות בשימוש במגוון יישומי בינה מלאכותית.