דלג אל

ניתוח נתוני תלמידים לאחר מבדקים

למאגר הפרקטיקות
הערכת תוצרי כתיבה באמצעות בינה מלאכותית
  מומחיות בתחום התוכן ובהוראתו     הבניית ידע   ניהול ההוראה והחינוך     יישום תהליכי הוראה, הערכה ומשוב

כותב הפרקטיקה:
רננה ניידמן, מדריכה ארצית בפיקוח על החינוך הגופני, מזכירות פדגוגית

צורך

ניתוח מבדקים בחינוך הגופני נמדד על פי מדד - שיפור לקבל את הנתונים ולראות האם יש שיפור אצל התלמידים.

חזרה לראש הדף

הצעות למהלך

הצעות למהלך

השלב הראשון

אוספים נתונים בקובץ אקסל (אני עובדת עם גוגל פורמס והתלמידות כותבות מה התוצאה שלהן בכל מבדק).

השלב השני

נכנסים לפלטפורמת claude.ai.
כותבים את הפרומפט הבא:
"אני מורה לחנ"ג ויש לי קובץ של מבחני כושר שנעשו בתחילת שנה ובאמצע שנה לאותן תלמידות, אני רוצה שתנתח את הקובץ, תבדוק כל שם ותגיד אם היה שיפור או לא לפי התוצאות של תחילת שנה ואמצע שנה".

השלב השלישי

מעתיקים את הנתונים מהאקסל ומדביקים כפרומפט.
ואז נפתח חלון מצד שמאל, שבו אפשר לראות את הניתוח, ולבסוף מבקשים מהבינה להוריד את הנתונים כקובץ להעתקה, והכלי יוצר טקסט שאפשר להעתיק ולהדביק בקובץ הרלוונטי.

עם ניתוח התוצאות האלו אפשר לבדוק שיפור של התלמידות לאחר מבדקי הכושר, לפי תוצאות של תחילת שנה ואמצע שנה (או אמצע שנה וסוף שנה), כדי לתת הערכה על מבדקי כושר גופני לקראת התעודות של מחצית. כפי שכתוב בחוזר מנכ"ל, יש לבחון את התלמידה לפי מסוגלותה ועל ידי שיפור.

חזרה לראש הדף

כדאי לדעת

כדאי לדעת

בעזרת פלטפורמת קלאוד הצלחתי לבצע ניתוח נתונים בקלות יחסית. יש מגבלה שזה משתנה בכל פעם, אבל זה מתאפס לאחר כמה שעות ואפשר להמשיך בניתוח הנתונים.
חשוב מאוד לא להפסיק את השיחה עד שלא מתקבלת התוצאה שאתם מרוצים ממנה.

חזרה לראש הדף

הניסיון שלך

הניסיון שלך

השתמשתי בזה השנה לקראת תעודות מחצית א' עם תלמידות שלי בכיתה י', התמונה התקבלה במהרה וזה חסך לי הרבה עבודה. זאת בניגוד לעבודת הנמלים שעשיתי בשנה שעברה, שלקחה לי הרבה יותר זמן.

חזרה לראש הדף

שימוש אחראי

שימוש אחראי
אחלה שיעור
הכנתם לכיתה שיעור
מקורי ומעניין?
אל תשמרו אותו לעצמכם.
שתפו אותנו!
המרחב הפדגוגי

 נא למלא שדה זה

אולי תתעניינו גם ב...

מיזוג מידע
כשמתמודדים עם שאלות מורכבות, מתעורר צורך לבחון מספר מקורות מידע, להתוודע לנקודות מבט שונות, ולהצליב מידע כדי להסיק מסקנות מבוססות
משחקי תפקידים וסימולציות
משחקי תפקידים וסימולציות ממחישים למשתתפים מודלים של המציאות. המשתתפים משחקים בעולמות מדומיינים, נוקטים עמדות, מתחרים ביניהם או משתפים פעולה להשגת מטרות משותפות
פרקטיקות לניהול שיעור תקין ומניעת הפרעות
אחד האתגרים של מורה בכיתה הוא יצירת תרבות כיתתית מכבדת, דינמית ונעימה המחזקת תחושות של שותפות וערבות הדדית. פרקטיקות שמעודדות למידה פעילה ומעורבות גבוהה בנעש...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.