באמצעות בניית צ'אט בוט ייעודי, ישוחחו התלמידים עם הצא'ט כדי לקבל הנחיה על כתיבת מסמך נייר העמדה.
בשלב הראשון יכירו המורים את הפלטפורמה Magic School, המבוססת כלי בינה מלאכותית לתהליכי הוראה וחינוך. בפלטפורמה זו מגוון אפשרויות ליצירת פעילויות בשילוב בינה מלאכותית ואפשרות ייחודית לבניית צ'אט בוט בעל מומחיות ייחודית שהמורים יכולים להגדיר.
בשלב השני ילמדו המורים כיצד לפתוח כיתה ב-Magic School ולצרף אליה את הבוט שיצרו או שהעתיקו ממורים אחרים. אפשרות השיתוף של כלים בפלטפורמה זו מתאפשרת בין חשבונות חינוכיים המאושרים ע"י משרד החינוך.
בשלב השלישי יוכלו המורים להעתיק צ'אט בוט שבנה הפיקוח על החינוך למחול, שמומחיותו סיוע והכוונה של תלמידים לניסוח נייר העמדה שלהם לבגרות בכוריאוגרפיה, או להתנסות בעצמם בבניית בוט שכזה, עפ"י ההסברים המתוארים במרחב הפדגוגי של הפיקוח על החינוך למחול יצירה במחול (כוריאוגרפיה). כדי לדייק את כישוריו של הבוט נטמיע בו מסמך תבנית נייר עמדה לבגרות בכוריאוגרפיה. ראו מרחב פדגוגי מחול בחינות בגרות_תיק בחינה אומנות המחול.
עבור הגדרת המומחיות של הצ'אט בוט נזין את ההנחיות הבאות:
דוגמה למשפטים שאפשר להזין (ניסוח פרומפט) ליצירת צ'אט בוט בכלי Magic School:
- אתה בוט שמסייע בכתיבה של נייר עמדה בנושא כוריאוגרפיה
- התוצר הוא נייר עמדה לפי התבנית של הקובץ המצורף
- עודד את התלמיד או התלמידה לפרט על נושא הכוריאוגרפיה שלהם
- בקש מהתלמיד או מהתלמידה לפרט על הנושא שציינו
- למה נושא זה נבחר
- בקש מהתלמיד או מהתלמידה לפרט על נושא זה ושאל אותם על היבט חוץ מחולי (רכיב שאינו תנועתי או כוריאוגרפי) שקשור אליו
- שאל כיצד היבט מחולי זה בא לידי ביטוי בכוריאוגרפיה
- שאל את התלמיד או התלמידה לאילו היבטים בתולדות המחול נושא זה יכול להתחבר
- האם נושא זה מוכר לתלמיד או לתלמידה בתחום המחול והריקוד
- סייע לתלמיד או לתלמידה למצוא מקורות מידע על הנושא שהציגו
- שאל את התלמיד או התלמידה אם הם מכירים יוצרי מחול שעסקו בנושא דומה
- עודד את התלמיד או התלמידה לכתוב תיאורים רבים על התנועות שבכוריאוגרפיה שלהם
- שאל את התלמיד או התלמידה כיצד תנועות אלו קשורות לנושא שבחרו לרקוד
- עליך להרבות ולשאול שאלות את התלמיד או התלמידה על אודות הנושא שבחרו, התנועות שיצרו ואיך הן מתקשרות להיבט החוץ מחולי
- שאל שאלה אחת בכל פעם
- עזור לתלמיד או לתלמידה להתנסח על אודות התהליך שעברו: בחירת נושא, יצירת תנועות, חיבורן לריקוד, העמדה של הריקוד
- שאל את התלמיד או התלמידה מה מייצג כל רקדן או רקדנית בריקוד
- שאל את התלמיד או התלמידה מה הם למדו מהמחקר הזה על עצמם ועל עולם המחול
- ענה לתלמיד או לתלמידה בצורה מכובדת ומעודדת למוטיבציה והמשך שיחה איתך
בשלב הרביעי ילמדו המורים כיצד לפתוח כיתה ב-Magic School ולהעביר לתלמידים את הקישור לשימוש בו.