שלב א
בחירת בעל החיים: בפעילות זו עליך לייצר "דף גידול" עבור בעל חיים בפינת החי.
- בבחירת בעל חיים יש להביא בחשבון את התרומה החינוכית, הלימודית והרגשית שלו לתלמיד.
- גידול בעל חיים בתנאי שבי מצריך אספקה של תנאי רווחה הולמים עבורו.
- בחר את בעל החיים שעליו תייצר דף גידול.
שלב ב:
ידע מדעי:
[בהתאם לגיל וליכולת של התלמידים, המורה יבחר אם להביא את המקורות בצורה יזומה לתלמידים או להנחות את התלמידים בחיפוש ותרגום המקורות]
- השתמש באחד ממנועי החיפוש של מאמרים מדעיים, למשל :Google Scholar ,PubMed JSTOR ,ScienceDirect כדי למצוא מאמר העוסק בביולוגיה של בעל החיים שבחרת. מומלץ לחפש מאמר כללי ורחב ולא כזה העוסק בתחום ספציפי ממאפייני בעל החיים.
- צור תרגום (אם צריך) וסיכום של עיקרי המאמר. אפשר, כמובן, להשתמש בבינה מלאכותית, אך חשוב לוודא שהניסוח ברור ומתאים לנאמר במאמר (כלומר, הבינה לא פוטרת עיון במאמר המקורי).
שלב ג:
חזור לבינה המלאכותית ונסח שאלה שתיתן את המידע המדויק ביותר ל"דף גידול" בעל החיים שבחרת.
על בסיס הצורך שניסחת בבחירת בעל החיים והמידע שצברת במשימה הקודמת, סנן את הנתונים השגויים והלא רלוונטיים שקיבלת מהבינה המלאכותית. יש לצבוע באדום מידע שגוי ולא רלוונטי.
שלב ד:
הפוך את המידע הנכון למסמך אחיד ורציף. אפשר להוסיף בשלב זה תמונות, קישורים למידע נוסף וכו'.