התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
בית חולים לחיות בר – הקמת מרחב משחק בגן ביוזמת ילד
אהבה גדולה לבעלי חיים ויוזמה של ילד מגן תדהר במודיעין סחפו את ילדי הגן והצוות, ובעקבותיהן הוקם מרחב משחק חדש בגן – בית חולים לחיות בר
אוגדן לצמצום פערים במתמטיקה ובשפה ואוריינות
אוגדן 'צמצום הפערים' עוסק בכמה מושגים מתוך תוכנית הלימודים בשפה ואוריינות ותוכנית הלימודים במתמטיקה. באוגדן אפשר למצוא הצעות לגננת לפעילויות במרחב הגן והמלצו...
אודות החינוך הסביבתי בגני הילדים
האגף לחינוך קדם יסודי במִנהל הפדגוגי משרד החינוך והמשרד להגנת הסביבה פועלים לקידום החינוך הסביבתי במסגרת חינוך לערכי סביבה לאיכות חיים ולאקלים חינוכי בגן היל...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!