התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
זֶמֶר לָךְ לַגִּיל הָרַךְ – שירים לאירועים מיוחדים
חוברת חמישית החותמת את הסדרה 'זמר לך לגיל הרך' אשר בדומה לחוברות הקודמות מספקת רפרטואר שירי מגוון ואיכותי שיעשיר את העשייה החינוכית בגנים. השירים עוסקים הפעם...
גמישות וניידות במרחבי משחק בגן העתידי
בסרטון ניתן לראות כיצד סביבת המשחק משנה את פניה כאשר הילדים משתמשים ב"חומרים פתוחים" ויוזמים מרחבי משחק המעודדים אינטראקציות בין אישיות
לצייר בגואש
העלון מציג את חשיבות השימוש בצבעי גואש בגן הילדים בשגרת היום ומפרט כיצד להנגיש את הגואש הלכה למעשה.
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!