התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
ילד אז, ילד עכשיו
צפו בהרצאתה של פרופ' מירי ברוך, חוקרת ספרות ילדים, על ערכים חברתיים ועל יחסי הורים וילדים בספרות הילדים של אז והיום
איך צומח מופע? ככה!
הסרטון מציג תהליך הכנה של מופע מוזיקלי מומחז על ידי קבוצה קטנה של בנות מגן כרם בוגר בכרם מהר"ל
שילוב תנועה בשגרת הגן
בסרטון נוכל לראות ילדים פעילים, יוזמים, מתכננים ומארגנים פעילות תנועתית מאתגרת במרחבי הגן
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!