התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
סימני דרך בכיוון הנכון
הסרטון עוסק בקידום תהליכי תכנון וחשיבה בגן ומדגים קידום מיומנויות של פתרון בעיות, יכולת תכנון, התמצאות במרחב ולמידה שיתופית באמצעות משחק.
دمج التّربية البدنيّة في اللّقاءات في بستان المحبّة
كيف تعمل المربِّية على دمج ألعاب حركيَّة في لقاء الصَّباح بشكلٍ يوميّ، ودمج أنشطة تساعد الطفل على تطوير قدراته الحركيَّة، والاجتماعيَّة، والمعرفيَّة؟
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!