התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
מה בין יצירה ליצרנות
העלון מציג את המשותף והשונה בין התחומים ומשמעותם לפרקטיקות ההוראה בגן, לארגון המרחב ועוד
תיק ספרים מטייל לגננות מסגרת יום לימודים תוספתית יום חינוך ארוך
התוכנית הארצית ״תיק ספרים מטייל״ מזמינה אתכם לצאת למסע לימודי, חינוכי וערכי לטיפוח אהבת הספר והקריאה המותאם למסגרות המאריכות את יומן.