התמודדות עם מערכת רישום המספרים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ידע מתחומי הליבה, מיומנויות קוגנטיביות
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
בעקבות פעילות קבוצתית של מדידות, הילד אביאל מגן גניה בירושלים ניגש ביוזמתו לפינת הקוביות והמשיך למדוד לבדו באמצעות סרט המידה. פעילותו של אביאל והעניין שגילה בה עוררו את המחנכת להתערב. התערבות המחנכת חושפת את אזור ההתפתחות הקרובה של אביאל: הוא משלב בין יכולתו לומר את סדרת המספרים הדו-ספרתיים לבין קריאתם מתוך סרט המידה. שילוב זה מאפשר 'לנצל' את הידע שלו כדי ליצור התאמה חד-חד-ערכית בין המילים שבעל פה לסמלים הכתובים.
סרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
קליעה למטרה
הפעילות משלבת שני תחומי דעת משמעותיים בהתפתחותם של ילדים – חינוך גופני ומתמטיקה
מדריך תזונתי לארוחת בוקר במוסדות חינוך שלומדים בהם ילדים עם אלרגייה למזון
אנו שמחים להגיש לכם מדריך תזונתי לארוחות בוקר במוסדות חינוך שלומדים בהם ילדים עם אלרגייה למזון
עלון מקוון 2 – מתמטיקה זה משחק ילדים
"מתמטיקה זה משחק ילדים" הוא נושאו של העלון המשלים את חוברת המתמטיקה שתופץ בכל גני הילדים