المفتاح الضائع
مجمّع الموادّ التعليميّةمميّزات
- الروضة المستقبلية:
- التّعبير الشّخصي، مهارات إدراكيّة، مهارات ذاتيّة، مهارات شخصية
- بيئات تعلّميّة:
- كل الروضة، خارج الرّوضة
- أعياد ومناسبات على مدار السنة:
- طوال العا م
- اللغة والتّنوُّر اللغو ي: التّربية للإقبال على الكُتُب
مجالات التّعليم والمواضيع الرّئيسيّة:
يمكن أن يهمّك أيضًا
תפיסת הזמן אצל הילד בגן
מהם ההיבטים העיקריים בהתפתחות מושג הזמן ובאיזה אופן תורם השיח בגן להתפתחות זו? על כך ועוד בהרצאתה של פרופסור חוה תובל
שחזור טיול באמצעות תיעוד
בסרט אנו רואים כיצד אביגיל ושלוש מילדות הגן משחזרות בצוותא את הטיול האחרון בעזרת התיעוד שהילדים הכינו בזמן הטיול
ילדי הגן מתנסים בכלי המחשב
בסרטון מוצגת דוגמה איך ניתן ללמד "חיתוך צורה מתוך צורה" בתהליך שנפתח בהצגה והדגמה של הגננת ונמשך בהתנסות של הילדים הן בסביבה הפיזית והן בסביבה הדיגיטלית
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!