מפגש תכנון פעילות
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- יזמות ויצרנות, ביטוי אישי
- סביבות למידה:
- כל הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר, תחושה מרחבית וגיאומטריה, מושגים כמותיים
- כישורי חיים: מוקד האני, מוקד לוויסות וניהול רגשות, מוקד בין אישי
- חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית, חינוך לתנועה, חינוך לשלומות, חינוך לבריאות
- מדע וטכנולוגיה: יצורים חיים – בעלי חיים וצמחים, גרמי שמיים ומזג אוויר, עולם מעשה ידי אדם, חינוך סביבתי
- מורשת ומסורת: מסורת וחגים, תרבות ישראלית, סיפורי המקרא
- אומנויות - אומנות מוזיקה: האזנה פעילה לאוצר מוזיקלי איכותי, ביצוע: שירה, נגינה, אלתור, רישום
- אומנויות - אומנות תיאטרון: מרכיבי התיאטרון, פעילויות צפייה בהצגת תיאטרון, פעילויות בסדנת התיאטרון בגן
- שפה ואוריינות: מיומנויות אלפביתיות וראשית קריאה וכתיבה, כשירות לשונית, מכוונות לספר
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
מפגש תכנון פעילות נועד לענות לצורך של ילדים שיש להם רעיונות לפעילות ואשר היו רוצים להנחות את חבריהם לגן. המפגש נקבע בין הגננת לילד בעקבות יוזמה של הילד במועד בו מתאים לשניהם להיפגש. במהלך המפגש, כפי שניתן לראות בסרטון, מציגים הילדים את הרעיון שלהם בפני הגננת וביחד הם דנים מתכננים ומתעדים את החלטותיהם לגבי הפעילות שהילדים ינחו. ההנחיה של הגננת מאד פתוחה והיא קשובה לרעיונות שהילדים מציעים.
אולי תתעניינו גם ב...
מה גיליתי היום בחוץ?
כל יציאה החוצה טומנת בחובה גילויים חדשים! השהייה בטבע היא חוויה רב חושית שמפעילה את הגוף, הראש והרגש וכך הלמידה מתרחשת בכל מקום
לא נפסיק לשחק - משחקי תנועה עצמאיים בגן
המשחק הוא מרכיב חשוב מהווי גן הילדים. סרטון זה מספק הצצה לפעילויות ולמשחקי תנועה בהשראת החוברת "לא נפסיק לשחק". אפשר לראות בו לראות כיצד הילדים פועלים באופן ...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!