יוצרים משחק מסלול
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ביטוי אישי, יזמות ויצרנות
- סביבות למידה:
- פנים הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
- חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
מדוע צריך הוראות כתובות למשחק? איך מסמלים את סוף המסלול? אלו אחדות מהסוגיות עמן התמודדו ילדי גן ראשית בירושלים, תוך כדי יצירת משחקי מסלול. בפעילות מובנית אך גם מאפשרת מרחב של בחירה בין צורות מסלולים, כללים למשחק וחומרי יצירה, מתנסים הילדים בהיבטים הקשורים לתכנון המשחק, להוראות שלו ובדרך לסמל אותן על הלוח. כל זאת, תוך הנאה גדולה, כשבסופו של התהליך הילדים משחקים במשחקים שיצרו ואף לוקחים אותם הביתה לשחק עם בני המשפחה.
אולי תתעניינו גם ב...
מרחבי משחק בחול ובמים
מרחבים למשחק בחול ובמים הם ארגז החול המסורתי בחצר, שולחנות חול ומים בתוך הגן ומחוצה לו, גיגית מים לכביסה, מֵי סבון להפרחת בועות, שלולית המזדמנת בטיול וכדומה....
הומור בספרות ילדים – הצצה לתא המשפחתי
מה מצחיק ילדים? ד"ר לאה זוכמן טוענת כי המפגש בין הצפוי למפתיע המתבטא לעיתים בהיפוך תפקידים בין הורה לילד מצחיק ילדים. בדוגמאות שהיא מביאה מתוך הספרות, ההורה ...
בניית דגמים של גרמי שמיים
בסרטון זה נצפה בילדי גן שדמית בגבעתיים מתכננים ויוצרים דגמים של גרמי שמיים
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!