יוצרים משחק מסלול
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- ביטוי אישי, יזמות ויצרנות
- סביבות למידה:
- פנים הגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- מתמטיקה: מושג המספר
- חינוך גופני: שילוב התנועה בסביבה הפיזית והחברתית
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
מדוע צריך הוראות כתובות למשחק? איך מסמלים את סוף המסלול? אלו אחדות מהסוגיות עמן התמודדו ילדי גן ראשית בירושלים, תוך כדי יצירת משחקי מסלול. בפעילות מובנית אך גם מאפשרת מרחב של בחירה בין צורות מסלולים, כללים למשחק וחומרי יצירה, מתנסים הילדים בהיבטים הקשורים לתכנון המשחק, להוראות שלו ובדרך לסמל אותן על הלוח. כל זאת, תוך הנאה גדולה, כשבסופו של התהליך הילדים משחקים במשחקים שיצרו ואף לוקחים אותם הביתה לשחק עם בני המשפחה.
אולי תתעניינו גם ב...
יום העברית בגן הילדים
לשפה העברית מקום מיוחד באמונה, במורשת ובתרבות היהודית ותפקיד מרכזי בתודעה הלאומית של עם ישראל בארץ ובתפוצות. חשוב שילדי הגן לא רק יכירו את העברית וישתמשו בה ...
קשר גן-בית באמצעות מצלמה
בסרטון נלמד כיצד אפשר לשתף את ההורים בחוויות מהווי הגן באמצעות מצלמת הגן שנשלחת עם הילדים הביתה, וכיצד לשתף בתכנים מהווי משפחות הילדים כאשר המצלמה שבה לגן. ה...
ריבוי אוריינויות ברחוב בן יהודה
ברחוב הקרוי על שמו של אליעזר בן יהודה, מחייה השפה העברית, ממוקם גן אשחר. בחצר הגן הוקם רחוב דמוי מציאות, הנושא אף הוא שם זה, ובו נחשפים הילדים למגוון אוריינו...
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!