חוויה אינדיאנית במטע הפקאנים
למאגר חומרי ההוראהמאפיינים
- הגן העתידי:
- יזמות ויצרנות, ביטוי אישי, למידה במרחבי חיים, ידע עולם, מיומנויות קוגנטיביות, מיומנויות תוך אישיות, מיומנויות אישיות
- סביבות למידה:
- מחוץ לגן
- מעגל השנה:
- כל השנה
- כישורי חיים: מוקד האני, מוקד לוויסות וניהול רגשות, מוקד בין אישי
- מדע וטכנולוגיה: יצורים חיים – בעלי חיים וצמחים, חינוך סביבתי
- אומנויות - אומנות חזותית: טיפוח ההבעה והיצירה בחומרים
תחומי דעת ונושאים מרכזיים:
אודות הפעילות
מרחב שנוצר מתוך מחשבה על מקום משותף לכלל הקהילה ולגנים אורחים מייחד את מטע הפקאנים במושב לימן. המרחב נוצר על ידי ילדי גן גבעול והגננת עידית.
בסרטון ניתן לראות חוויה הוליסטית הכוללת בניית מחנה אוהלי טיפי על ידי הגננת והילדים, יצירות ומלאכות בסגנון אינדיאני וכן, הקשבה והתבוננות בטבע. המרחב מאפשר שלל פעילויות, משחק סוציו דרמטי מגוון וקיום אירועים מסוגים שונים לגן ולקהילה.
לסרטונים נוספים קשורים
אולי תתעניינו גם ב...
גלריה ישראלית
העלון מסביר מה הם היתרונות בפיתוח "גלריה ישראלית" עם הילדים במהלך השנה. הגלריה היא מרחב מוזאלי בגן לתצוגת תערוכות של אוספים הקשורים בארץ ישראל של פעם ושל ימינו
תוכנית לימודים – מדע וטכנולוגיה לגיל הרך
תוכנית הלימודים במדע ובטכנולוגיה לגיל הרך היא חוליה נוספת בשרשרת הפעולות שמשרד החינוך יוזם כדי לבסס ולחזק את העיסוק בנושאים אלו בגני הילדים.
מרחב יצרנות בגן - מיוזמה לביצוע
איך נוצר מרחב יצרנות בגן? בסרטון נשמע איך נרקם הרעיון ליצירת מרחב יצרנות, ונלמד על העקרונות להקמה ולהפעלה של מרחב כזה
הרעיון שלכם כאן!
אם גם לכם יש מערך שעור רב כשרון או רעיון מקורי, מעניין, שמצית את הדמיון, מעורר את החושים ומפיח חיים בשיעורים- שלחו לנו אותו!