להתמצא במרחב המקוון ולהכיר את מאפייני המדיה הדיגיטלית

חזרה
מיומנות: אוריינות דיגיטלית | יכולת ליבה: צריכה ויצירה של תוכן במדיה הדיגיטלית
              • להפריד בין מציאות לבדיון (למשל, להבין שחיות אינן מדברות אף שהן מדברות במדיה)
              • להשתמש באמצעים אלקטרוניים ובתוכנות ייעודיות להבעה אישית, ליצירה ולמשחק (למשל הקלדת השם במחשב, יצירת סיפור בשילוב תמונות, צביעה וציור בתוכנות ובאפליקציות ציור)
              • להכיר את הרשת כמקור מידע ולחקור סוגיות באמצעותה בשיתוף מבוגר
              המשך קריאה
              סגירה
              • לאתר אתרים נפוצים (כגון ויקיפדיה, יוטיוב, אתר בית הספר) ולגלוש בהם
              • להבין את המבנה של כתובת אתר ואת משמעותה
              • לאתר ביעילות מסרים מתוך אמצעי המדיה הדיגיטליים, להתעדכן ולעקוב אחר מקורות מדיה רלוונטיים ומגוונים ללמידה (מאגרי סרטונים, מאגרי תמונות, אתרי חדשות, רשתות חברתיות, משחקים חברתיים ועוד)
              המשך קריאה
              סגירה
              • להכיר כלים דיגיטליים ושיטות עדכניות המיועדות לקבלת עדכון שוטף בנושאים שיש להן עניין בהם (לדוגמה: RSS)
            *ניתן לצפות בתכנים נוספים בלחיצה על העיגולים