סוגי הוראה בכיתה הטרוגנית

הוראה מבדלת (דיפרנציאלית) – מבוא, מתוך: בלוג במוזה

הוראה מבדלת (דיפרנציאלית) – מבוא, מתוך: בלוג במוזה

ברשומה מוסבר בכתב ובסרטון מהי הוראה מבדלת ומהם העקרונות העומדים בבסיס הוראה זו. כמו כן מובאות דוגמאות ליישום ההוראה המבדלת בכיתה הטרוגנית.

> לבלוג

הוראה-למידה דיפרנציאלית לקידום הכיתה ההטרוגנית

הוראה-למידה דיפרנציאלית לקידום הכיתה ההטרוגנית, אראלה למדן, מכללת אחוה

אראלה למדן, מכללת אחוה.

המאמר מסביר מהי הוראה דיפרנציאלית ומהם עקרונות היסוד והנחות היסוד של הוראה זו. כמו כן הוא מציג מבנה שיעור המתקיים בהוראה דיפרנציאלית ואת אופני ההתייחסות של המורה לשונות בין התלמידים.

> למאמר

עיצוב אוניברסלי ללמידה

עיצוב אוניברסלי ללמידה

מדינת ישראל, משרד החינוך, המינהל הפדגוגי, אגף א' חינוך יסודי.

העלון עוסק בבירור המושג עיצוב אוניברסלי ללמידה וכולל עקרונות ליישום הוראה זו וסדנת התנסות.

> לעלון בנושא עיצוב אוניברסלי ללמידה

איך מתאימים את ההוראה לכל תלמידי הכיתה?

איך מתאימים את ההוראה לכל תלמידי הכיתה?

עוגן – פורטל לקויי למידה והפרעות קשב וריכוז בישראל, מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית.

על העיצוב האוניברסלי ללמידה – מקטעי הרצאות של ד"ר שרה גבעון, שני לוי שמעון וד"ר עמלה עינת.

> לאתר עוגן, הוראה לכל תלמיד

למידה בקבוצות בכיתה

למידה בקבוצות בכיתה

מאיה בוזו-שוורץ, אבני רֹאשָה, המכון הישראלי למנהיגות בית ספרית.

מאמר המסביר מהי למידה בקבוצות ואילו תנאים הכרחיים כדי להבטיח למידה מיטבית בקבוצה.

> למאמר בנושא למידה בקבוצות

פורטל זה נבנה עבור מורים ונועד לשימוש צרכי חינוך בלבד. העמוד מכיל קישורים לאתרים חיצוניים שאינם אתרי משרד החינוך. תוכן אתרים אלה וכל המוצג בהם (לרבות פרסומות) הינו באחריות בעלי האתרים בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי או שיש לכם הצעות או הערות בנוגע לתוכן, באפשרותכם לפנות אלינו בקישור זה.